onsdag 14 april 2010

Susanne, långvarig allergisk reaktion - mycket lik min har det visat sig....

Skickat: den 13 april 2010 14:53:07
Till: lindamarie74@live.s

Hej Marie!

Jag heter Susanne och är 35 år. Jag vaccinerade mig
mot svininfluensan i slutet av november.
Efter ungefär tjugo minuter fick jag en allergisk
reaktion och åkte till akuten.
Jag fick antihistamin och kortison, och var inlagd
för observation i några timmar.
De sa att den allergiska reaktionen troligtvis
skulle hålla i sig i några dagar men
nu har det snart gått fem månader och jag
mår fortfarande dåligt!

Tack för att du startade bloggen.
Nu känner jag mig inte så ensam.

Jag är gärna med i facebook-gruppen :)

Mvh,
Susanne

1 kommentar:

  1. Susanne har gått med i var facebooksida.
    Vi har MYCKET lika symtom.
    Det finns även fler medlemmar med en del av de symtom som Susanne och jag har.

    Många av oss drabbade har symtom som flyter in varandra.

    Och det lär finnas många fler där ute som har dessa symtom. Jag är övertygad. Eftersom Läkemedelsverket inte går ut med den info de har kring oss inrapporterade fall väcks heller inte sjukvårdens misstankar om kopplade symtom.

    Förfärligt.

    SvaraRadera