söndag 13 juni 2010

pojke 3 år

den 12 juni

Hej!
Vaccinet har drabbat min son. Han fyllde 3 år i mars. Han har haft små feber i skov och sväller upp i kroppen blir matt och får ont i kroppen, dålig aptit blir grinig och ledsen och trött och vill sova mycket . Han är inte samma pojke.

I mitten på nov vaccinerades han och i början på dec blev han dålig han har varit på barnkliniken hela tiden sedan dess i början var vi där 2 ggr i veckan nu är vi där i gång i månaden och tar prover men det visar inget. Det här är jätte jobbigt psykiskt för alla i familjen att se honom att han inte mår riktigt bra och inte kunna göra något.

Jag ångrar så att vi tog vaccinet. Han har förkylningsastma så vi fick panik och gav honom en dos. När jag tar upp det här på barnkliniken så tror dom inte att det är det för dom säger att man brukar få besvär i början när man tagit vaccin och att det brukar gå över. Men jag tror inte att att det behöver vara så. Kroppen tar upp mediciner på olika sätt och i min mans familj finns det mycket allergier och sjukdomar så jag tror absolut att det har något med vaccinet att göra han är inte alls sig lik jag känner inte igen min pojke som alltid har varit glad,pigg sån livsenergi och har haft en sådan god aptit. Han kan vara piggare i några dagar men sedan kommer det här alltid tillbaka.Han reagerar helt klart på vaccinet.

Det här är så psykiskt jobbigt.
Jag vet att det inte dröjer länge till innan läkare kommer att märka att det bara är folk som tagit vaccinet som har fått konstiga besvär, biverkningar och sjukdomar........

mvh Nathalie

1 kommentar:

  1. Ge honom ingefära eller andra selentillskott för att driva ut kvicksilvret - inkludera det i kosten. Begär sedan ett test för anti-kroppar mot skvalen. Inte säkert att svenska institutioner vill utföra detta, tyvärr, om de ens vet vad det är.

    SvaraRadera