onsdag 15 december 2010

mejl från ännu en drabbad?

Hej
Läste i din blogg och känner att jag blir kall.

Jag vill börja att beklaga det som hänt dig och hoppas att du med tiden ska få bli bättre och slutligen helt återställd.
Jag tog vaccinet i november eller december förra året. Först fick jag väldigt ont i armen runt sprutsticket, efter tre dagar blev jag superdålig fick 40 graders feber och tillslut var halsen så igensvullen att jag höll på att kräkas av gomseglet. då gick jag till vårdcentralen och de sa att jag hade fått halsfluss. Jag fick penicilin och blev bättre, men dagen efter att jag slutat med den kuren fick jag en ny halsfluss med reslutatet att jag fick ytterligare medicin.
därefter blev jag bra. Men under våren kände jag ofta en värk i lederna och trodde ofta att jag blivit sjuk. Det var som att ha en förkylning hängande över mig som aldrig gick över. till saken hör att en vännina till mig vaccinerade sig på samma vårdcentral men nån vecka innan och hon fick samma symtom som jag alltså halsfluss och fick också äta pencilin i två omgångar.
Sedan midsommar har jag en ständig värk i höfterna axlarna händerna fötterna armbågarna nacke bröstkorg. Jag har även mardrömmar, jag ser spindlar som inte finns, stora svarta spindlar som skriker åt mig, de är verkliga för jag sover inte utan de hänger ovanför min säng men när jag slår efter dom så finns de inte. Jag har efter sprutan haft tre allergiska reaktioner, jag är allergiker sedan innan men efter sprutan har jag reagerat starkt på livsmedel som innehåller histamin, har även reagerat på ketoprofen som är ett antiinflamatoriskt läkemedel..
Jag står nu under utredning för rematism och har gjort skelettröntken och magnetröntken men läkaren har inte hittat någont, ser att det finns en inflamation i höften men om det är remtiskt är svårt att säga. Jag har tagit en massa tester och man ser att sänkan är hög den ligger på runt 41 vilket indikerar inflamation. Jag har även fått stora eksem i huvudet som läkaren tror är psoriasis vilket också är en automon sjukdom.
Jag vet inte om det är orsakat av sprutan direkt eller indirekt det kanske inte har något med sprutan att göra, men jag tycker att det känns mycket obehagligt när jag läser din blogg.

(Har fått tillåtelse att lägga ut mejlet, men avsändaren vill vara anonym. /marie)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar