torsdag 3 februari 2011

¨Ytterligare två medlemmar!

Från M den 2 februari (ansökan om medlemskap i facebookgruppen)

Jag tycker mina symtom stämmer med det jag läst om narkolepsi. Det kom efter "svininfluensasprutan". Jag sover dåligt på nätterna och somnar på dagen när jag sitter ner, framför tv och i bilen både när jag åker med och det har även hänt några gånger när jag kört själv.Har gått upp i vikt 7 kilo på två månader. jag har även drömmar fast jag är vaken och ser som filmer spelas upp framför ögonen. (jag är inte tokig)


Från C den 2 februari (ansökan om medlemskap i facebookgruppen)

Vi är inte helt säkra på att symtomen kommer av vaccinet, detta är något vi måste till läkare med igen. Ett par veckor till 1 månad efter vaccinering hösten -09 skedde en ´´personlighets förändring``en enorm trötthet, stort sömnbehov (ändå svårt att få en bra nattsömn), en total utmattning efter fysisk ansträngning, näst intill omöjligt att vakna och komma upp på morgonen. Vi var till läkare och gjorde en hälsoundersökning, tog urin och blodprover, allt var ok enligt läkaren. Detta har vi kämpat med i över ett år och känt att något är riktigt fel. Vi fick häromdagen höra på tv om biverkningar av vaccinet och mycket började klarna, stämmer otäckt väl med vad vi sett och inte förstått. Söker nu all info vi kan få om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar