tisdag 22 mars 2011

Katy, ytterligare en vaccinskadad. Drabbad av stora blåsor och ökad värk

den 21 mars kl. 19:23
Hej Marie! Jo jag tog vaccinet i Dec_09 redan efter två veckor
började jag att få stora blåsor i mun ,näsa och på händerna,
dom hade inte sett något liknande på Hudmottagningen på
Akademiska, det var säkert 4-5 läkare som tittade. Jag är
Reumatiker sedan ca 25 år men hade varit i princip symtom
fri med bromsmedicin i 10 år, sedan slogs kroppen succetivt
ut helt, tillslut kunde jag inte göra något själv bara ligga i
sängen men en otrolig värk, jag har sedan legat inne 2 gånger
på Akademiska! Jag kommer sakta tillbaka till livet men har
fortfarande värk, jag får dessutom gå på träning 3 ggr i veckan
på sjukhuset! Jag har länge fråga satt svininfluensa vaccinet
men först ville inte läkarna ge mig rätt, men nu gör dom det
eller rättere sagt dom säger att det kan vara så!
Men ... Jag VET!!
MVH Katy

1 kommentar:

  1. Den fruktansvärda värken, och även blåsorna känns igen.Flera av oss har mycket svår värk,och några har även fått blåsor.Det är som du säger,jag vet att orsaken är vaccinet. Läkarna verkar mycket okunniga, och ovetande om vaccinreaktionerna tyvärr.De flesta av oss har mött denna osäkerhet och okunskap, från vården.Hoppas du kan känna stöd i gruppen!

    SvaraRadera