tisdag 22 mars 2011

Kvinna med domningar, smärta, kramper, feber , utslag mm.

To: lindamarie74@live.se
Subject: Biverkning av vaccinet?
Date: Tue, 22 Mar 2011 14:24:49 +0100

Hej!
Jag tog vaccinet hösten 09. I början hade jag inga besvär, men i februari-10 började jag få symptom. Trötthet, kraftlöshet, utslag i ansiktet och i ryggen, samt ömmande utslag i hårbotten. Sedan blev jag allt sämre. Fick febertoppar upp till 39.6. Domningar, smärta i benen, samt kramper och brännande smärta i tårna. Under sommarn hade jag mycket rytmrubbningar i hjärtat. Fick åka flera gånger till akuten p.g.a höga febern.
Det är taget väldigt mycket olika prover. Har legat inne på tre olika sjukhus utan att få någon diagnos. Väntar på ytterligare undersökningar på ett sjukhus. Har varit sjukskriven snart ett år. Har fortfarande feberperioder. Kan vara feberfri två tre dagar sedan kommer febern tillbaka. Symtomen i benen har jag kvar.
Kroppen har tagit så mycket stryk under det här året. Det värsta är ovissheten. Hoppas flera upptäcker sidan ”Livet efter sprutan” för att vi är flera som har blivit sjuka.
SMT

1 kommentar:

  1. Symtomen i benen och de brännande smärtorna känns igen.Även tröttheten,har själv legat inne på neurologavd. för utredning utan att diagnos gått att ställa!

    SvaraRadera