tisdag 22 mars 2011

Negin är med oss, drabbad av ansiktsförlamning

mitt namn är negin är 36år .
läste om er på aftonbladet ska fatta mig kort jag fick ansiktsförlamning kort efter vaccinet har inte fått något
hjälp eller förklaring heller .ett motvilja från sjukvården att komma med svar . förlamningen är kvar läkarna har utslutit
all typ av sjukdomar och tumörer har ingen aning men vad jag har förstått har det med vaccinet och göra . det känns att de vill inte säga det rakt ut.
har inte fått nån hjälp efter jag har varit på akuten som jag är helt bortglömd i systemet.

ville var med eran grupp och få mitt röst hörd.
mvh
negin (moghadam) andersson

1 kommentar:

  1. Har inte själv ansiktsförlamning.Däremot avtrubbad känsel i ansikte,samt övriga kroppen.Vet en man i min hemkommun som fick Bells- Pares ( halvsidig ansiktsförlamning )efter sprutan. Han åkte akut och fick kortison i högdos under lång tid. Han blev bra efter medicineringen!

    SvaraRadera