onsdag 23 mars 2011

Sofie drabbad av svår ledvärk och upprepade missfall

To: lindamarie74@live.se
Subject: Livet efter sprutan
Date: Tue, 22 Mar 2011 07:29:15 +0100

Hej,
Läste artikeln i Aftonbladet,och plötsligt slog det mig att det som jag varit med om med stor sannolikhet skulle kunna vara
biverkningar av den där svinerisprutan.

Jag tog sprutan kring lucia 2009.Vår son .då 11 mån fick inte ta den pga av bla äggallergi samt flera andra allergier
och man försäkrade att det inte skulle påverka honom genom min amning.Jag fick omedelbar ihållande smärta i min axel,och
redan samma natt blev sonen dålig direkt efter amning.Han fick fruktansvärda illaluktande diareer,och sov om möjligt ännu sämre 3 månader efteråt-fram till jag slutade amma honom i slutet på mars.

Under December månad accelererade mina handledsbesvär,och två dagar innan julafton sökte jag akut hjälp,och fick handleds stöd i form av en handske från rehab.Jag fick även hjälpmedel för att kunna öpnna burklock,osv,då jag blivit mycket svagare i handlederna.

i mitten på februari-8 veckor efter vaccinationen blev jag gravid.
I maj ,15 veckor gången, konstaterades att fostren var döda,och dessutom siamesiska!!
I september blev jag gravid igen,och 7 veckor senare var även dessa tvillingar döda.

Jag läser nu att Skvalen som ingår i vaccinet även ingick i mjältbrandsvaccinet som gavs till soldaterna under Gulfkriget.
De kvinnliga soldaterna rekommenderades att INTE bli gravida under 18 månader efter de fått vaccinet just på grund av fosterskador osv.

Jag är ganska övertygad om att det är sprutan som är förklaringen till vad om hänt mig,och det påstår jag inte bara för att jag söker svar.

Är detta något som du hört talas om?

Jag hade aldrig tagit vaccinet om jag varit gravid!

Såg er grupp på facebook, men jag kanske inte platsar där?
Ville dock ändå framföra mina erfarenheter här.

Vänligen Sofie

3 kommentarer:

  1. Fruktansvärt att läsa om vad du gått igenom!
    Självklart så "platsar" du i FB gruppen,

    Vi försöker att stötta varandra, då inga läkare stöttar eller hjälper oss.

    SvaraRadera
  2. Det här är mycket anmärkningsvärt och även skrämmande,då även jag läst om Gulfkrigssyndromet! Den gemensamma nämnaren är SKVALEN

    SvaraRadera
  3. http://healthfreedoms.org/2010/12/20/h1n1-vaccine-linked-to-700-percent-increase-in-miscarriages/

    http://canadiansforhealthfreedom.wordpress.com/2009/11/06/reports-of-h1n1-vaccine-causing-miscarriages-in-the-usa/

    Man undrar ju varför det är tyst som i graven i Sverige!!
    Det är en stor skandal allt med vaccinet-rent svineri!Kommer detta att bli som med neorysedin skandalen tro?

    SvaraRadera