tisdag 22 mars 2011

T. drabbad av nervsensationer i huvudet och domningar i vänsterarmen. Symtom som vi i gruppen sannerligen känner igen.

Date: Mon, 21 Mar 2011 20:48:03 +0100
Subject: Livet efter sprutan
To: lindamarie74@live.se

Hej!

Av en slump hamnade jag på din blogg i dag. Jag har länge förundrats över diffusa symptom jag haft det senaste året men inte lyckats få någon förklaring. I kväll insåg jag att det skulle kunna hänga ihop med vaccinet. Varför jag aldrig kopplat ihop det innan vet jag ej.

Jag vaccinerades i december 2009. Den 23 december fick jag konstiga domningar i huvudet och det svartnade för ögon och jag fick åka in med misstänkt hjärnblödning till Södersjukhuset i Stockholm. Fick ligga en natt och skrevs ut, de hittade inga fel. Huvudsymptomen återkom, med ilningar och pirrade stickade känslor i huvudet, främst på vänster sida. Det var inte jättebesvärande, men otäckt. Sökte hjälp igen, tester gjordes, inget hittades. Har fortfarande dessa symptom även om de kommer alltmer sällan. Senaste halvåret har jag också en domnande känsla då och då i vänsterarmen.

Förstår att detta inte är så "allvarligt" jämfört med många andra. Men jag har ändå oroats och blev mycket glad när upptäckte din blogg. Jag har nu sökt medlemskap i facebookgruppen för att få veta mer om detta.

Ha en trevlig kväll. Nu ska jag fortsätta läsa din blogg!

--
Med vänliga hälsningar
T.E.

1 kommentar:

  1. De stickande symtomen känner jag igen,ibland har det känts som jag haft en " nåldyna " i huvudet.Jag har domningar och pirrningar,samt brännande svår smärta i övriga kroppen,även balansen är påverkad på mig.Skönt att symtomen lättat för dig!Mina symtom började 5 dagar efter vaccinationen.

    SvaraRadera