onsdag 6 april 2011

Gunborg drabbad av svidande och brännande känsla i hela kroppen, återkommande utslag och stor trötthet.

To: lindamarie74@live.se
Subject: RE: Vaccinet
Date: Wed, 6 Apr 2011 05:14:21 +0000

Hej!
Bara några dagar efter sprutan så svullnade ögat upp på mig. Svullnaden var så stark att jag inte kunde se med det ögat. Svullnaden varade ett par dagar. Därefter kom tröttheten och svidandet, brännandet i armar och ben som gjorde att jag varken kunde sitta eller stå still. Sedan fick jag ont i magen, halsen, underlivet och huvudet. Jag har också haft utslag flera gånger det sista året. Utslagen varar någon dag och försvinner därefter utan att ha lämnat några spår. Jag har kvar alla symtom utom svullnaden i ögat. Jag har säkert varit på 20-talet läkarbesök det senaste året utan att ha fått en diagnos och utan att andra prover än rutinprover tagits. Nu har jag börjat samla in kopior på mina journaler och skriver ner dem i tid så att jag kan få en överblick av vad som hänt och händer. Jag känner att jag är långt ifrån i mål, om jag någonsin kan komma dit och bli frisk igen. Ibland tvivlar jag faktiskt.
Hälsningar
Gunborg

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig mycket i din symtombild! Har också drabbats av dessa brännande smärtor överallt, även i ansiktet. Utslag har kommit och gått,samt är extremt trött.Har även fått muskelsvaghet,som hindrar mig från att kunna leva normalt,det medför att jag har svårt att orka lyfta saker,öppna förpackningar,gå promenader,göra allt vardagligt som man är van vid! Trots alla utredningar har läkarna inte kunnat ställa diagnos,men det är erkänt som biverkan. Enligt biverkningsenheten drabbades 49st av dessa symtom, genom att man tog vaccinet Pandemrix.

    SvaraRadera
  2. Jag är övertygad om att det är tillsatsen av Skvalen som gett dessa neurologiska reaktioner. Tror förövrigt att alla dessa så kallade Narkolepsifall,drabbats av samma sak,men reaktionerna ser lite annorlunda ut beroende av hur mycket, samt var nervcellerna i hjärnan skadats tyvärr! När ska LMV upptäcka sambanden,samt erkänna dessa reaktioner!

    SvaraRadera