onsdag 27 april 2011

Oliwia och hennes bror, två ytterligare barn sjuka av vaccinet

den 25 april kl. 17:49

Hej Oliwia
Det är jag som har gruppen livet efter sprutan.
Vad jag förstår av din mamma är du en av de som blivit sjuk av sprutan.
Även ett syskon till dig.

På vilket sätt har ni blivit sjuka?

mvh
marie almquist


den 25 april kl. 18:56

Hej Marie!
Så trevligt den går jag gärna med i.
Ja det stämmer både jag och min bror blev väldigt sjuka. Vi tog sprutan samma dag i oktober år 2009.

Jag tappade allt mitt hår, fick hudproblem (eksem och vita prickar), frossa, hjärtklappning, yrsel. Jag har gjort ett stort antal läkarbesök sedan denna spruta togs. Förra måndagen när jag var hos läkaren så sa hon att mitt immunförsvar ger sig på mig själv, vilket jag har känt hela tiden.
Jag har mått väldigt dåligt hela tiden och gör det än.

Lillebror svullnade upp, hade ingen ork och låg ned mest hela tiden under flera månader. Förra terminen läste han på distans, började vanlig skola denna termin. Han är fortfarande trött men man vänjer sig, tyvärr.

Fråga gärna om det är något mer du vill veta.

Mvh
Oliwia


den 25 april kl. 20:04

Då bjuder jag in dig till vår grupp

Får jag lägga ditt meddelande ang din reaktion på bloggen?
liveteftersprutan.blogspot.com

Många drabbade har delat med sig där om vad som hänt dem.

Jag misstänker att det var genom bloggen din mamma hittade mig.
Gå gärna in och läs.

marie


den 25 april kl. 20:11

Hej!
Tack så mycket

Ja absolut det går fint!

Min syster läser bloggen så hon tipsade mamma som precis har börjat läsa hon med.
Jag ska självklart ta en titt jag med :)

1 kommentar:

  1. kan förstå vilket helvete ni barn går igenom,,min son som är snart tolv lider av svåra smärtor trötthet mm. vi ska kämpa för att ni barn ska få rätt hjälp o ersättning för vad detta vaccin orsakat i skador o lidande..många kramar k´s mamma

    SvaraRadera