söndag 7 augusti 2011

Rolf Ferm och Jalle Sandin oxå drabbade av svåra hudproblem efter svinvaccinationen

Rolf Ferm skrev en insändare i GT 23/7 -11. En person i vårt nätverk läste insändaren och tipsade mig. Rolf har berättat för mig att sedan han blev sjuk av vaccinet har han träffat fyra hudläkare och tre allmänläkare. Ingen har kunnat hjälpa honom mer än med recept på kortisonsalvor. Dessa salvor har inte haft någon effekt. Rolf upplever att klådan och krypningarna/stickningarna kommer inifrån. Detta känner vi i gruppen igen. Rolf har även kroniska förkylningssymtom. Något som oxå delas av flera i gruppen. Läkemedelsverket vill såklart inte kännas vid Rolf, inte heller Patientförsäkring eller Läkemedelsförsäkring.

Jalle Sandin fann jag via Allergiklinikens hemsida som drivs av Olle Svensson. På Allergiklinikens sida finns bilder på Jalle och hans svårbehandlade vätskande utslag som följde efter vaccineringen med Pandemrix nov -09. http://www.allergikliniken.se/allergifria.html Jalle sökte sjukvård men fick ingen lindring, hans situation var outhärdlig. Det kliade både inne i kroppen och på huden. Han hittade Allergikliniken i feb -10 och fick äntligen hjälp. Jalle kommer ingen vart när det gäller Läkemedelsverket och Läkemedelsförsäkringen. Han har anlitat advokat.

Jag tycker det är märkligt och olustigt att dessa båda män med liknande reaktion som mig inte får erkännande av Läkemedelsverket och Läkemedelsförsäkringen. Jag fick oxå en kraftig allergisk/immunologisk reaktion av vaccinet med stort hudengagemang och samtidigt neurologiska biverkningar. Detta med pirrningar, stickningar, domningar och en ökad trötthet beskriver både Rolf och Jalle.

Läkemedelsverket mörkar våra vaccinskador.
Vem ger handläggarna på Läkemedelsverket rätten att avgöra vilka inkomna biverkningsrapporter som ska redovisas offentligt och vilka man kan nonchalera. Hur kan Läkemedelsverket trots mängder med inkomna biverkningsrapporter strunta i att informera sjukvården om de signaler om vilka biverkningar vaccinet orsakat.

Ljust är att sjukvården själv äntligen börjat vakna och oftare inser att vaccinet orsakat kroniska allergiska, immunologiska och neurologiska tillstånd.

http://www.facebook.com/pages/Livet-efter-Pandemrix-St%C3%B6dgrupp/138618692884105Gilla denna sida för att visa ditt stöd till de som har blivit skadade av svininfluensavaccinet.

4 kommentarer:

  1. Ja Marie det är så och det finns en kultur i Svenska samhället att skylla på någon upppåt i ledet och när det kommer längst upp i Hiarkin så åker stora filten fram så stoppar vi in allt under den och så vips är det "borta"?! Det dyker hela tiden upp människor bara i min omgivning som på ett eller annat sätt blivit sjuka efter sprutan och det kommer nog att fortsätta.

    SvaraRadera
  2. Jag skyller på de uppåt i ledet! Myndigheterna uppmanade oss ständigt i Media att ta detta vaccin! Vi fick heller ingen upplysning om att det kunde ge dessa hemska biverkningar! All upplysning vi fick vid vaccinationsstället var att man kunde få influensasymtom eller diarréer några dygn efter man tagit sprutan! Detta är en skam för hur svenska befolkningen blev manipulerade att ta detta vaccin,samt en skam för hur detta dolts i efterhand när alla vaccinskador visat sig! Denna lobbyism som pågår runt alla läkemedel är också en skam för svenska samhället!

    SvaraRadera
  3. Inget nytt under solen. Tyvärr är hela vaccinationshistorien riggad och kantad av skandaler som vi aldrig får läsa om. Själv tog jag min sista spruta för 20 år sedan, och jag har aldrig varit friskare. Mina döttrar är också helt ovaccinerade. De är sällan sjuka och helt utan allergier. Ingen läkare verkar vara intresserad att få veta dessa fakta utan undrar istället om jag är med i en sekt. Jag brukar då tänka att en av oss två är med i en sekt, och det är inte jag. Viera Scheibner, oberoende forskare, läste 30000 sidor (!) av vetenskapliga rapporter om vacciner och fann till sin förvåning exakt 0 bevis för att de fungerar.

    Tyvärr har vi alla blivit lurade.

    /MK, som tänker ofta på alla er som drabbats av detta.

    SvaraRadera
  4. Kina hade alltså fel.
    http://svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=224338

    SvaraRadera