tisdag 24 april 2012

Ett ljus i mörkret, inlägg skrivet av Ann-Christin Fransson


Ett ljus i mörkret , jag har upplevt förbättringar med hjälp av terapeut i Bio-magnetism Jörgen Svensson i Malmö vad det gäller  biverkningarna efter sprutan.
 
1: Min mun var lite sned i vä. mungipa, detta har försvunnit
 
2. Hade svårt o svälja och som var den tunga biten, detta går bättre och svälja-, tidigare fick jag använda en pipmugg för att dricka, nu kan jag dricka ur vanligt glas igen. Jag kan t o m ta mej ett litet glas vin, detta har jag inte kunnat tidigare p g a syran i vinet.
 
3. Tidigare hängde min underläpp, nu kan jag stänga munnen, nu kan jag hålla den stängd ganska länge, detta underlättar ju för mitt saliv också som rann hela tiden innan.
 
Så det går framåt för mej  tack vare denna metod.
 
Med vänliga hälsningar Ann-Christin Fransson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar