måndag 19 november 2012

Lena lider av sjuklig trötthet efter vaccinationen med Pandemrix.

Sent: Sunday, November 18, 2012 7:45 PM
Subject: Vill gå med i er slutna facebookgrupp

Hej!
Jag blev allvarligt sjuk i maj i år efter två o halvt år med trötthetsperioder som kommit o gått. Efter mycket ovisshet och funderande så blev det uppenbart att det hela började tre veckor efter jag vaccinerade mig mot svininfluensan och på så vis surfade jag mig in på er hemsida. När jag läste den så stannade tiden för jag kände igen mig i flera av de berättelser som fanns där. Jag utreds fn för narkolepsi men hittills har testen inte kunnat styrka det. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i er fbgrupp för att kunna både få ge och ta emot stöd från andra i samma situation. Jag är mycket tacksam för initiativet att starta denna grupp för jag har hittills känt mig helt ensam i hela världen i detta. Bara bemötandet från sjukvården med alla insinuationer om att man inte är riktigt klok är ju ett heltidsjobb att bemöta och bearbeta…

Du får gärna publicera min berättelse på hemsidan.
Vänliga Hälsningar Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar